Nietvoordepoes Forum index relaties en romantiek Liefde is eeuwig?
|
Naar beneden Vorig onderwerp Volgend onderwerp |
|
| |
|
|
|---|
| Poster | Onderwerp |
|---|
|
Re: Liefde is eeuwig? | #12 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Wat een gelul van de bovenste plank, jullie bedoelen natuurlijk zware indoctrinatie van de gevestigde orde die in sprookjes en sprookjesboeken geloven. Want als iedereen zou gaan doen zoals de evolutie beschreven heeft, dan hebben de kerken hun simpele zieltjes niet meer in hun macht.
Men is voorbestemd om zich voort te planten, zowel het zoogdier mens als alle andere miljoenen zoogdiersoorten, een haring met een trouwbelofte heb ik nog nooit gezien, ondanks dat ik zeker weet dat de gevestigde christenorde zelfs dat nog aan de simpele wereld bevolking zou kunnen verkopen omdat de grote massa niet meer nadenkt, maar zich als lammeren naar de slachtbank laat leiden. ![]() En nee ik ben nog steeds niet verdwenen (helaas voor sommige nvdp'ers) en aan mijn berg van 8 jaar geleden is nog geen erosie te bekennen, de berg hangt alleen in een hele dikke mist zodat niemand hem ziet. ![]() |
||
|
Gepost op: 9/07/2010 15:45
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #13 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Fijn dat je er nog bent en van je laat horen.
Mee eens, mensen wonen tegenwoordig niet langdurig bij elkaar. Ik dacht dat de gemiddelde relatieduur 10 jaar is. Er bestaan dieren die als paartje langdurig bij elkaar blijven. |
||
|
Gepost op: 9/07/2010 16:32
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #14 |
|
|---|---|---|---|
|
Niet zo heel verlegen
![]()
Van 1 brug te ver
|
ik zal er altijd zijn voor m,n meissie, ken haar nu ruimschoots 28 jaar.
en tuurlijk kijk ik ook wel is naar andere vrouwen met een bepaald soort van geile gedachte. maar ik geloof wel in eeuwige trouw. |
||
|
Gepost op: 9/07/2010 19:07
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #15 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
maar dat mag toch lobbie,ik fantaseer ook wel over andere mannen hoor, daarom kan je wel dacht ik eeuwig trouw zijn of blijven ![]() |
||
Gepost op: 9/07/2010 20:29
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #16 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van Koggenland
|
Er is, wat mij betreft, niets mis met kijken naar 'andere' vrouwen/mannen, dat zegt niets over de liefde die je voor je partner voelt. Ik heb mijn ogen ook niet in mijn broekzak zitten, maar ben toch echt erg verknocht aan mijn eigen stuk.
|
||
|
Gepost op: 9/07/2010 21:59
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #17 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Quote:
dat dacht ik ook lieffie, je heb tenslotte niet voor niks je ogen gekregen om te kijken hihihi ![]() |
||
Gepost op: 10/07/2010 6:33
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #18 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Die vraag is natuurlijk heel breed. Wat liefde voor je kinderen betreft is het denk ik iedereen over eens dat dit eeuwig duurt, of niet?
|
||
|
Gepost op: 10/07/2010 18:02
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #19 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
helaas ga ik dat niet meemaken, maar volgens mij is dat een heel ander soort liefde en inderdaad eeuwig ![]() |
||
Gepost op: 10/07/2010 18:52
|
|||
|
Re: Liefde is eeuwig? | #20 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Quote:
Als ik mijn gevoel laat spreken: Ja. Maar heb je recent de moeder van Joran van der Sloot op tv gezien? Zou zij nog liefde voelen voor haar zoon? |
||
Gepost op: 11/07/2010 10:44
|
|||
Naar boven Vorig onderwerp Volgend onderwerp |
|
|

Opties
Print onderwerp
Ingekort
Nieuwste Eerst
Melas

Men is voorbestemd om zich voort te planten, zowel het zoogdier mens als alle andere miljoenen zoogdiersoorten, een haring met een trouwbelofte heb ik nog nooit gezien, ondanks dat ik zeker weet dat de gevestigde christenorde zelfs dat nog aan de simpele wereld bevolking zou kunnen verkopen omdat de grote massa niet meer nadenkt, maar zich als lammeren naar de slachtbank laat leiden. 

maar dat mag toch lobbie,

helaas ga ik dat niet meemaken, maar volgens mij is dat een heel ander soort liefde en inderdaad eeuwig