Nietvoordepoes Forum index erotiek en seksuele weetjes mobiele flirtjes
|
Naar beneden Vorig onderwerp Volgend onderwerp |
|
| |
|
|
|---|
| Poster | Onderwerp |
|---|
|
Re: mobiele flirtjes | #21 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
wilde alleen nog even ikkie antwoord geven voor de rest, stop ik erover ![]() |
||
Gepost op: 15/01/2010 10:31
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #22 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
vind jou best toppie hoor ester ![]() |
||
Gepost op: 15/01/2010 10:32
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #24 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
wat ik al tegen ester typte ga der verder niet op in,heb gelukkig een eige mening erover, en wist dat jij der zo op zou reageren, wat ik al typte vind het erg vaag , en afwachtend wat een andere erop gaat typen, zo niks dan typ ik er ook maar niks op zo komt het over. nou ben ik er toch nog op door gegaan ![]() |
||
Gepost op: 15/01/2010 11:05
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #25 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Beer, je geeft er een negatieve interpretatie aan, je zou een vraag ook kunnen zien als een open uitnodiging aan de lezer. In het geval van deze topic vind ik de vraag niet vaag ik vind de vraag duidelijk. Of je het een zinvol onderwerp vindt of zin in lol hebt met een dergelijk licht onderwerp of geen zin in lichte onderwerpen hebt, of..... is weer een vraag van smaak en persoonlijke instelling. Verder heb je duidelijke en vage vragen en duidelijke en vage reacties. Soms kan een vage vraag of reactie in een daarna plaats vindende discussie alsnog duidelijk worden. Ook dat kan nuttig en leerzaam of gewoon leuk zijn.
|
||
|
Gepost op: 15/01/2010 11:15
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #26 |
|
|---|---|---|---|
|
Moderator
![]()
Van
|
Een hele ouderwetse opmerking. Ik gebruik mijn mobiele telefoon alleen maar om te bellen of te sms'sen als het om zakelijke dingen gaat. Ik weet zeker dat mijn vrouw er niet wakker van zou liggen als ik opeens een smsje stuur dat ik haar mis. Ik denk zelfs dat ze in een stuip van het lachen zou liggen. Als ik zou schrijven "ik wil je" dan stuurt zij terug iets van "was je batterij leeg?"
Zelf denk ik dat jonge mensen hun mobiele telefoon ingebed hebben in hun belevingswereld. Voor oudere mensen zoals ik is een mobiele telefoon alleen maar om te bellen of gebeld te worden. Wij zeggen elkaar nog in het gezicht dat we van elkaar houden, wij maken in het echt toespelingen die kunnen leiden tot bedpret. Ik heb moeten praten als Brugman om te zorgen dat mijn vrouw maar aan een mobieltje wilde. En nog heel vaak is het zo als ik een keer bel dat er ergens in mijn huis een mobiel afgaat. Ik vind het jammer dat ik Beerin toch verleid heb om te reageren, het was niet mijn bedoeling en ik betuig mijn openlijke spijt. Ik wil nog wel opmerken dat ik niet echt een open boek ben, de voorspelbaarheid van mijn handelen is niet altijd duidelijk te lezen. Maar, dat blijft altijd voorop, ik ben een aardige peer! Nestor |
||
Gepost op: 15/01/2010 11:27
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #27 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Ik vond hier een iets ouder bericht, wat met de dreiging van google zich uit China terug te trekken weer aan actualiteit wint:
China zet mensen uit wegens versturen erotische sms'jes Het bericht was van 2006. Zal dit 2010 nog van toepassing zijn? Het is lang niet overal zo dat je maar over alles aan elkaar mag schrijven, niet alleen wat politieke uitingen betreft, maar kennelijk ook wat erotisch getinte berichtjes betreft. |
||
|
Gepost op: 15/01/2010 11:32
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #28 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Quote:
... dat is een leuke voor een lief sms'je ![]() Zelf ga ik met mijn mobiel in bed en dan tel ik niet eens tot de jongeren. ![]() |
||
|
Gepost op: 15/01/2010 11:37
|
|||
|
Re: mobiele flirtjes | #29 |
||
|---|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van Het Heelal
|
Dames , even elkaar een lieve sms sturen om het weer goed te maken.
Ik gebruik mijn telefoon voornmelijk waar ik m voor heb. Om te bellen. En dan ook nog heel selectief. Wordt gek van die dingen. Op straat , trein , winkels etc. |
|||
Gepost op: 15/01/2010 11:46
|
||||
|
Re: mobiele flirtjes | #30 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
ik vind de vraag niet vaag, ik vind het vaag dat als er een topic geopend wordt je niet zelf typt over het onderwerp, maar afwacht wat een ander typt maar dat schijnt normaal te zijn dus ga vooral zo door, boeit mij verders niet maar blijf bij mijn mening.En ik ben 27 dus best nog jong hahahah en ik heb gelukkig zo'n pokkeding niet, een mobiel dus. Erger mij rot aan die dingen, zit je ergens in de bus, trein, wachtkamer, ben je verplicht om mee te luisteren naar het privéleven van een ander en wel door mekaar ook. Als ik of vriend wat geils door wil geven dan gaat dat per computer en of gewoon door de ouderwetse telefoon, heeft er niemand last van ![]() |
||
Gepost op: 15/01/2010 11:52
|
|||
Naar boven Vorig onderwerp Volgend onderwerp |
|
|

Opties
Print onderwerp
Ingekort
Nieuwste Eerst
lachbeerin