Nietvoordepoes Forum index beauty, lijf en leven piercings
|
Naar beneden Vorig onderwerp Volgend onderwerp |
|
| |
|
|
|---|
| Poster | Onderwerp |
|---|
|
Re: piercings | #82 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
ik kan mij nou echt niet voor stellen,dat een clitpiercing meer aan sexleven doet, dat ding zit vast dus wat doet dat er nou meer mee? nou geef mij maar n lekkere tong, of vingers of pik over heen ![]() |
||
Gepost op: 15/06/2010 12:44
|
|||
|
Re: piercings | #83 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
@eenertjuh, wat mij interesseert, hoe wordt iemand piercing fanaat? Is het in oorsprong je afzetten tegen ouders? Ik kende een jong iemand bij die dit aspect zeker een rol speelde. Hoort het bij een bepaalde groepering jongeren?
Wil jij het niet in je gezicht omdat je het toch verborgen wilt houden voor de buitenwereld, of vind je het esthetisch niet mooi? Maar dan zou je het verder op het lichaam toch ook esthetisch niet mooi vinden? |
||
|
Gepost op: 15/06/2010 13:34
|
|||
|
Re: piercings | #84 |
|
|---|---|---|---|
|
Niet zo heel verlegen
![]()
Van ergens in het zonnige zuiden van het land
|
het afzetten bij tegen mijn ouders heeft nooit een rol gespeeld, mijn ouder waren hier juist vrij makkelijk in.
hun hadden altijd zoiets liever een piercing dan een tatto want een piercing kan je er altijd weer uithalen. ik vindt piercings gewoon heel mooi heb ik altijd gevonden. waarom ik in het gezicht niet wil is omdat ik ze idd verborgen wil houden voor de buiten wereld, het is mijn ding. en wat betreft werkvinden zijn piercings in het gezicht ook niet welkom. howel ik een klein bolletje in de lip of wenkbrauw wel heel mooi vindt duss vandaar |
||
|
Gepost op: 15/06/2010 14:15
|
|||
|
Re: piercings | #85 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()
Van
|
Een clithood piercing kan op twee manieren gezet worden...of alleen voor de mooi...of ook voor genot...die van mij was voor beide...dus extra genot op dat plekje....
Bij mij werd het alleen wat te gevoelig aangezien ik ook nog wel van ietwat wildere bewegingen daar houdt...toen heb ik hem eruit gehaald.... |
||
Gepost op: 15/06/2010 14:30
|
|||
|
Re: piercings | #86 |
|
|---|---|---|---|
|
Niet zo heel verlegen
![]()
Van ergens in het zonnige zuiden van het land
|
ach beerin zo heeft een ieder zijn haar voorkeuren.
Het is net allemaal iets gevoeliger dus als je van hardere sex houd kan het idd juist in je nadeel werken. Want zo'n piercing is toch erg hard en ik zelf vindt het niet prettig als er te hard handig mee omgegaan wordt. Dus kan mezelf heel goed voorstellen dat je die er dan uithaalt |
||
|
Gepost op: 21/06/2010 19:59
|
|||
|
Re: piercings | #87 |
|
|---|---|---|---|
|
Volkomen verslingerd
![]()